BSR-BOOST

אחת מהשאלות הגדולות באמזון, "איך מקדמים מוצר באמזון?"

ובכן, התשובה מורכבת מכמה גורמים שמשפיעים על מילות המפתח שלכם והדירוג.
אמזון מדרגת ליסטים על פי כמות מכירות בכול מיני מילת מפתח, יותר מכירות משמע דירוג טוב יותר עם סיכווי חשיפה גבוהים יותר.
אז איך השירות שלנו בעצם עובד? ישנן מס' אסטרטגיות שונות אבל העיקרית שבהן היא הזרמת תנועה חיצונית לתוך אמזון יחד עם PPC אגרסיבי. בעזרת תנועה חיצונית אנחנו יכולים למקד את קהל היעד שלנו בצורה קצת שונה ובעצם להביא לקוחות חדשים או וותיקים לבחירתנו. וכמובן, יש עוד כמה סודות שאותם לא נגלה 😉.

 

מכיוון שמדובר בפרמטרים שונים כגון:
מוצר, קטגוריה, מחיר, כמות מכירה, פרסום והזרמת תנועה

תמחור השירות משתנה ממוכר למוכר

בקשה להצעת מחיר מהירה