מיתוג, ביקורות ושאר ירקות

מיתוג & ביקורות

בואו נהיה כנים, יש כ"כ הרבה מה לדבר על זה.
רבים מאיתנו (מי שמכיר לפחות) כניראה משתמשים במיילים אוטומטים ובפליירים שמטרתם העיקרית אני מניח היא לקבל ביקורות.
בגדול זה תלוי קטגוריה ונישה, אבל בואו נצא מנקודת הנחה שאתם נמצאים בקטגוריה או נישה שבה לקבל ביקורות לא קל בכלל, ויש לכם פלייר מושקע ויש לכם גם סדרת מיילים אוטומטים באמזון(אגב, לא מומלץ לשגע את הלקוחות בסדרת מיילים ארוכה) ואתם פשוט לא מקבלים ביקורות, וכן…..זה מרגיז!


אז….אם קשה לנו לקבל ביקורות מתוך אמזון, מה עושים? יוצאים מחוץ לקופסא 😊
יש המון דרכים שניתן לקבל דרכם ביקורות, ורק מעט באמת מצליחות.
ההמלצה האישית שלי אליכם, היא לנתב את תחום בקשת הביקורות אל מחוץ לאמזון, כי רק שם נוכל "לעבור על החוקים" של אמזון ובעצם להקל עלינו. וכמובן, לבצע את העניין בחוכמה.


אז אם לקחנו את כול התחום של קבלת הביקורות אל מחוץ לאמזון, מה נעשה עם הפלייר והמיילים האוטומטים? נמתג אותנו!
במילים פשוטות, נגרום ללקוח לאהוב אותנו, ולתת לו ערך מוסף מאיתנו….ממש בחינם. גם אם הדבר לא יוביל אותנו לקבלת ביקורות באותו הרגע, נוכל לקבל ביקורת ממנו בשלב מאוחר יותר דרך פלטפורמות אחרות. אחרי שהלקוח יראה שיש למותג שלכם להציעה לו הרבה יותר מאשר רק המוצר שלכם, כשתגיעו אליו בדרכים שהן מחוץ לאמזון ותבקשו ביקורת – הסיכוי שלכם רק יגדל!
אוסיף ואומר, כול הנאמר כאן הוא בהנחה שמדובר על קטגוריה או נישה שבה קשה לקבל ביקורות ואני חד משמעית לא נגד מייל/פלייר שבו מבקשים ביקורות.


במידה ואתם בקטגוריה שלא קשה לקבל שם ביקורות, כניראה שיספיק מייל/פלייר לבקשת ביקורת.
לסיכום, נצלו את הפלייר והמיילים האוטומטים כדי למתג אתכם ולא בהכרח רק כדי לקבל ביקורות, תתנו ערך למותג שלכם בחינם. וביקורות? נסו בדרכים שהם מחוץ לאמזון.
מאחל לכולם שבוע טוב, מלא במכירות והצלחות…..לא לשכוח לאכול ירקות 😊.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.