למה תמונות זה כ"כ חשוב באמזון

למה תמונות זה כ"כ חשוב באמזון

תמונות? לא רק באינסטגרם

כולם יודעים שתמונות הן חלק קריטי בתחום המכירות, ולא רק ב-eCommerce. תמונות הן חלק ממיתוג ושיווק, ושני הדברים האלה צריכים להיות מבוצעים היטב בצורה הטובה ביותר ולכן…….אסור להקל בנושא.
קחו לכם 5 טיפים קצרים למוכר המתחיל:

1. בקשו תיק עבודות בין אם אלו לקוחות אמיתיים בתיק העבודות ובין אם לא, לנו זה לא קריטי. בדקו שהאדם שאיתו תעבדו בעיקר יצירתי.

2.דעו להבדיל בין גרפיקאי לצלם – ברוב המקרים כשתפנו לאיש מקצוע הוא יגיד לכם שהוא גם צלם וגם עורך, קחו בחשבון שלא כול צלם יודע לעשות עבודות גרפיקה(וגם להיפך) ולמקסם את התמונה.
אל תפחדו לקחת 2 אנשי מקצוע לעבודה על התמונות, גרפיקאי וצלם. כמובן לעדיפות לאיש מקצוע שיודע גם לצלם וגם לעשות את הגרפיקה.

3.קצרים בתקציב? ליסט עם פחות מ-5 תמונות לא מומלץ בכלל, לא כול המוצרים (וגם המוכרים) מצליחים למכור כשיש פחות מ-5 תמונות בליסט.

4.שימו לב שבתמונות נמצא כול המידע שתרצו להעביר ללקוח, אם המוצר בעל יותר מפריט אחד, וודאו שיש לפחות תמונה אחת שבה רואים את כול הפריטים בסט. אם המוצר בעל מגוון רחב של פונקציות – וודאו שכול הפונקציות מופיעות בתמונות.

5.תמונות ללא מלל? לא בבית ספרנו….
חלקו לקטגוריות את התמונות.
תמונות אווירה, תמונות אינפוגרפיקה, תמונות ראשיות, תמונות שימוש במוצר ועוד…

6.תכינו מראש לפחות 2 תמונות ראשיות, למה?
מכירים? (A/B Testing ,לחצו למאמר) 

7.שימו לב לאחידות בתמונות – בעיקר מבחינת מבנה התמונות. מומלץ שסט של תמונות של אותו המוצר יראה אחיד עם מיתוג מתאים. כמובן שישנם מוצרים חריגים שדורשים שוני בהתאם.

8.עבודה עם איש מקצוע (פריילאנסר) גם אם התמונה לא 100% כמו שרציתם או ציפיתם, תנו לאיש המקצוע לעשות את העבודה שלו.

9.צריכים להכניס מלל לתמונות? תוכלו להיעזר במלל שהקופירייטר כתב לליסט שלכם, לפעמים לצלמים/גרפיקאים יש רעיונות משלהם שאותם תוכלו להוסיף לתמונות. לייתר בטחון – אל תשכחו לוודא שהמלל כתוב בצורה תיקנית..

10.איש מקצוע שלא מכיר את חוקי אמזון? עדיף לא להיכנס לזה מראש.

נתראה בפוסט הבא, עד אז מוזמנים להירשם לרשימת דיוור שלנו 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.