טופ 10 התוכנות שכל מוכר באמזון צריך להכיר

טופ 10 התוכנות שכל מוכר באמזון צריך להכיר

יש עשרות עד מאות תוכנות למוכרי אמזון שעוזרות בתפעול היומי ובתפעול הכללי לחשבון המוכר שלכם.
סיכמנו לכם במאמר זה את עשרת התוכנות הבולטות בשוק (ישנם גם 2 כלים תוצרת כחול לבן).
הכלים שנדבר עליהם מחולקים בעיקר ל-2 חלקים מאד חשובים, החלק הראשון הוא התפעול היום-יומי,
לדוגמא: מערכת אוטומטית לשליחת מיילים ללקוחות שלכם.
החלק השני הוא החל מכלים לניתוח השוק ועד מערכות חכמות לניהול ה-PPC והכסף שלכם.
מה אתם אומרים, שנתחיל?

Zonpages .1 כלי לשליחת מיילים אוטומטים ללקוחות שלכם, במקום שתשלחו מייל בצורה ידנית לכול לקוח עבור הזמנות, החזרים וכו', הכלי הזה יעשה לכם את כל העבודה הקשה. כל שנותר לכם הוא להגדיר את כל המיילים באופן ידני ולתת למערכת לעשות את שלה. בעקרון יש עוד מספר רב של כלים דומים מאד ל- zonpages אבל אנחנו ב-SellRight ממליצים עליו.

  CamelCamelCamel .2 – אחת התוכנות האהובות עלינו ( וגם חינמית😉 ), כול שאתם צריכים לעשות הוא להכניס לינק למוצר או ASIN ותוכלו למצוא המון נתונים כמו היסטוריית מחירי המכירה באמזון של המוצר, תוכלו לדעת מה המחיר המקסימלי או המינימאלי שהמוכר מכר את המוצר ועוד!
כל התענוג הזה מוגש לכם בצורה מאד נוחה יחד עם גרפים ויזואלים, וכמובן החלק שהכי חשוב, תוכלו לדעת את המחיר  על פי תאריך / תקופה שהמוכר תמחר את המוצר.

 3.KEEPA – תוסף לכרום מאד דומה ל – CamelCamelCamel עם שיפורים קלים, ישנה אפשרות לראות היסטוריית ביקורות, פיצ'יר שמאפשר לכם לקבל התראות כאשר המתחרה שלכם משנה מחיר ועוד המון אפשרויות מעניינות. החלק הטוב של הכלי המדהים הזה הוא אפשרות לראות את כל הנתונים על המוצר בתוך הליסט בעזרת גרפים. תוכלו לראות את הנתנוים הבאים :  Sales Rank, Buy Box, Offer Counts, Rating & Review Count, eBay New & Used.     עלות : 15 יורו לחודש. מומלץ? בהחלט!

4. הליום 10 – אחד מהכלים החזקים ביותר בשוק לניתוח מוצרים, שיפור ואופטימיזציה של  הליסטים שלכם, ועוד כמה פיצ'ירים מאוד שימושיים לסוחרים באמזון. החל מבדיקת אינדוקס / ראנק למילות מפתח ועד מציאת מוצר לפי פרמטרים שאתם קובעים. מעבר לזה תוכלו לראות את מילות המפתח שהמתחרים החזקים שלכם מקדמים, לעשות אופטימיזציה לליסט ועוד!
 בנוסף יש להליום 10 תוסף לכרום שמאפשר לכם לנתח את השוק / מתחרים בצורה מאד נוחה שנקרא x-ray  . אפשר לרכוש את הכלי ב-97 דולר לחודש (גישה מלאה לכל הפיצ'רים) או תשלום עבור פיצ'ר מסוים שאתם רוצים. קצת יקר אבל תוכנה מאד יעילה.

Jungle Scout .5  – ( הלינק מקנה 15% הנחה לכל הגרסאות )  כלי לניתוח שוק ואיתור מוצרים בעלי פוטנציאל רווחי למכירה באמזון.
 קיימות 2 גרסאות ל – JS :
הגרסא הראשונה היא תוסף לכרום בתשלום חד פעמי לכל החיים של 97$ לגרסא הבסיסית ו 228 לגרסה המורחבת.
הגרסא השנייה נקראת  Jungle Scout Web (תשלום חודשי החל מ – 49$ לחודש).
תוכלו למצוא בגרסת ה – WEB הרבה פיצ'ירים החל מחיפוש מוצרים לפי פרמטרים ועד אופטימיזציה של הליסט שלכם, מעקב אחר מילות מפתח ובדיקת ה'ראנק' שלכם באמזון פר מילה.
2 פיצ'רים חדשים שנוספו ל-JS ב – 2019 הם חיפוש ספקים והשקת מוצר "Jungle Scout Launch" שמתחבר לכלי השני של JS שנקרא Jumpsend. למעשה ל- jungle scout   יש עוד  4   כלים למוכרים:  

Fetcher ניהול הכסף שלכם באמזון.
 Splitly – תעזור לכם לבצע  A/B Testing לליסט שלכם(תוכלו לקרוא מאמר בנושא כאן).
 Jumpsend – שליחת מיילים אוטומטים ויצירת השקת מוצר עם קופונים.                             
Forecast – כלי חדש לניהול המלאי שלכם בצורה מקצועית ונוחה. 
market.junglescout – כלי דומה לאתר פייבר / UPWORK תוכלו למצוא פרילנסריים / חברות שמתמחות בתחומים שונים במתן שירותים לסוחרי אמזון, לדוגמא: צילום מוצרים, כתיבת ליסט, ניהול PPC  ועוד.

TotallitiX .6 – פיתוח ישראלי! כלי מאד עוצמתי לבדיקת מגמת וגודל שווקים ספציפים, מעקב אחר השווקים, מתחרים, ניתוח מידע וסינון לפי פרמטרים לבחירתכם, הוצאות דוחות, מוניטור 24/7 שמתריעה לכם על מתחרים חדשים. בגדול, תוכנה שאתם חייבים כאשר אתם מחפשים מוצר חדש או בודקים את השוק לאחד המוצרים שלכם.

Hello Profit .7 – כלי שיעזור לכם להבין את המספרים בצורה טובה יותר, תוכלו לדעת מה הרווח ומה ההוצאות שלכם על בסיס פרמטרים רחבים בצורה מאד נוחה לעין, בנוסף תוכלו להפיק דוחות ישירות למחשב שלכם, ואם כול זה לא מספיק – יש להם כלי לניהול ה-PPC שלכם, ניהול הזמנות והחזרים.
החל מ-97$ לחודש.

PPC Winner .8 – פיתוח כחול לבן , ישראלי! כלי עוצמתי ומומלץ מאד לניהול  ה-PPC באמזון. הכלי יעזור גם למי שכמעט ולא מבין כלום ב – PPC .
בעזרתו תוכלו להגיע לתוצאת מעולות. הכלי מבוסס בוט AI שיודע לחשב המון פרמטרים במקביל ולמטב את הקמפיינים שלכם בצורה טובה.
כן, הראש הישראלי עושה עבדוה מעולה.
החל מ 49$ לחודש.

9. keywordtool – כלי מעולה לבדיקת נפח חיפושים עבור מילות מפתח באמזון. מעבר לכך תוכלו למצוא נפח חיפושים גם בגוגל, יוטיוב ועוד! ואם זה לא מספיק – תוכלו לחפש גם במגוון שפות שונות.
החל מ – 69$ לחודש ( יש 30 ימי נסיון עם החזר כספי).

10. shopkeeper כלי דומה מאד ל- Hello Profit, תוכלו לעקוב אחר הרווחים שלכם ומחזורי המכירות שלכם בצורה נוחה יותר מאשר בחשבון המוכר באמזון.
 החל מ – 20$ לחודש ותוכלו להנות מהכלי הזה.

אז….אם קראתם עד כאן, קבלו טיפ מתנה מאיתנו!
אחד מהכלים שאנחנו מאד אוהבים נקרא Manychat  הכלי המדהים הזה הוא למעשה בוט שאתם מגדירים בפייסבוק שמנהל הודעות אוטומטיות עם הלוקחות שמדברים איתכם במסנג'ר. הכלי יעיל מאוד כאשר אתם מוכרים מוצר באמזון ורוצים להגיע ללקוחות שלכם, להוציא ביקורות אמיתיות או סתם לנהל את העמוד פייסבוק שלכם עם בוט אוטומטי 24/7.
עכשיו אתם יודעים עם מה להשתמש, כול שנותר לכם הוא לחקור איך לעשות זאת בצורה נכונה.
ואם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, תמיד תוכלו להעיזר בשירות הזרמת הביקורות או שירות הבוסט שלנו.

לסיכום:
 אלו 10 התוכנות שאנחנו מאד ממליצים לכם לעבוד איתם מבחינת ניתוח, סטטיסטיקה, שווקים וניהול אופרציה של החשבון אמזון שלכם. קיים מגוון ענק של תוכנות וכלים דומים למה שהוצג במאמר אך מנסיון שלנו אלו הכלים הבולטים בשוק כיום.
אז אם יש משהו נוסף שאתם רוצים לשאול אותנו – מוזמנים ליצור קשר איתנו, אנחנו כאן בשבילכם. 
בהצלחה חברים! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.