כתיבת ליסט למוצר

כתיבת ליסט ומחקר מילות מפתח

כתיבת ליסט למוצר באמזון זה תת תהליך נוסף בדרך להצלחה.
כדי למקסם את רווחיות המוצר אנחנו מבצעים מחקר למילות מפתח בנישה של המוצר ובכך
מגיעים למילים המתאימות שבהן משתמש קהל היעד של המוצר על מנת ליצור הבנה בין הקורא
למוצר.
מעבר לכך, לאחר המחקר המעמיק אנחנו לוקחים את מילות המפתח שמצאנו ובעת כתיבת הליסט אנחנו מכניסים אותן לכותרת, בולטים, תיאור המוצר/EBC ובכך מוסיפים תוכן יעיל לקהל היעד תוך כדי עזרה לקידום הפנימי של המוצר בממשק של אמזון .
אנחנו מאמינים כי כותב תוכן שיווקי בכול שפה שהיא (בעיקר לתוכן מכירתי), חייב להיות אזרח באותה מדינה וששפתו שפת האם שלו או לפחות אדם מקצועי בעל ניסיון רב של שנים – רובנו מדברים אנגלית, אבל לא תמיד מדברים אנגלית מותאמת ל-US או UK.
נכון להיום, ש.ש דיגיטל נותנת שירות כתיבת ליסט בשפה האנגלית (US ו-UK) וכמובן לאור ההתפתחויות של אמזון בישראל ב-2019 – גם בשפה העברית!

בקשה להצעת מחיר מהירה

אנחנו רוצים לגרום לך לצמיחה על ידי תוכן איכותי. ובחינם. לאן לשלוח אותו?